• Test panel 8.1 jun 2020

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de AEG VX82-1-2MG op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Bianca 08-11-2020

Ik had er meer van verwacht.

Geschreven voor: AEG VX82-1-2MG

Ik zou hem voor deze prijs zeker niet kopen. Hij is stil, goed wendbaar en heeft een lang snoer. Maar is toch wat zwaarder dan verwacht om de trap te stofzuigen. Hij heeft een handige smart-functie maar is toch niet zo kracht als verwacht. Het hulpstuk valt continue uit de bevestiging en als je het uitplooit is het niet volledig recht waardoor hij niet goed en praktisch zuigt.

Pluspunten

• stil
  • goed wendbaar

Minpunten

• niet krachtig genoeg

brendy 02-11-2020

Super handige stofzuiger

Geschreven voor: AEG VX82-1-2MG

De stofzuiger is echt wel stil in vergelijking met alle andere stofzuigers die ik ooit al gehad heb. De smart technologie die maakt dat de zuigmond zich automatisch aanpast aan de ondergrond is echt een luxe, geen geklungel meer als een klein matje wil schoonmaken of het stof van de gordijnen wil halen. Door de grote wielen rolt de stofzuiger zonder enige moeite over alle oppervlaktes. De ergonomische handgreep en het feit dat de stofzuiger weinig weegt maken dat je hem overal makkelijk kan gebruiken. Wat voor mij ook belangrijk is, is het feit dat de stofzuiger bestaat uit 55% gerecycleerd materiaal. Je zou da misschien denken dat het design hierop heeft moeten in boeten, maar niks is minder waar, de stofzuiger heeft een mooi en strak design.

Pluspunten

• Maakt weinig lawaai
  • Past zuigkracht automatisch aan
  • Lang snoer
  • Heel bewegelijk door grote wielen

Engelhartje 26-10-2020

Krachtige "smart" stofzuiger

Geschreven voor: AEG VX82-1-2MG

Na een tweetal weken deze AEG VX82-1-2MG stofzuiger te hebben getest, ben ik aangenaam verrast door de kwaliteiten van deze "smart" uitvoering van AEG. Hij is echt wel "slim", hij gaat moeiteloos van harde vloer naar zetel, naar mat, naar parket enzoverder! Zijn soepele wieltjes volgen mij moeiteloos door het hele huis. Dit is zeer handig! Ook de functie "gordijnen" is hier tof aan zo kan ik ze af en toe snel meedoen. Zijn lange snoer heeft het voordeel dat je overal kan stofzuigen zonder de stekker te veranderen. Het lichtgewicht kan makkelijk mee op de trap en naar garage (beneden) om de auto te stofzuigen. Hij is krachtig en toch heel stil! Ik kan de deurbel en zelfs de radio horen terwijl ik bezig ben. Ideaal voor mensen met kleine kinderen, je kan hem door zijn stille werking op elk moment van de dag gebruiken zonder iemand te storen. Als extra is hij dan ook nog grotendeels gemaakt van gerecycleerd plastiek. En bij dit alles heeft deze topper een mooi uiterlijk! Ik durf hem gerust in huis laten staan als er bezoek is. Ja ik vind deze stofzuiger zo handig en mooi dat ik zelfs overweeg om deze aan te kopen. Wie wil nu deze topper niet in huis?!

Pluspunten

• Handig in gebruik door smartfunctie
  • Lang snoer
  • Krachtig en toch stil
  • Mooi uiterlijk

hippekip 13-10-2020

rolt over de vloer

Geschreven voor: AEG VX82-1-2MG

ik hen dz stofzuiger nu al enkele dagen getest en ik ben tot nu toe aangenaam verrast. hij rolt heel soepel over de vloeren en is heel stil. toch is hij heel krachtig en neemt alle vuiltjes mee. de snoer van 9 meter is heel handig en ook het handvat is heel gemakkelijk. het enige inpunt vind ik persoonlijk het opzetstuk. dit is wat rommelig en kan niet behoorlijk opgeborgen worden

Pluspunten

• stil
  • lang snoer
  • zuigkracht

Minpunten

• opzetstuk

prutske 12-10-2020

hondvriendelijke stofzuiger

Geschreven voor: AEG VX82-1-2MG

wij hebben al wel wat stofzuigers versleten, dit is de eerste die ik test en moet zeggen dat hij mij heel goed bevalt, enkel het borsteltje dat aan de stang wordt bevestigd, vind ik niet het beste alternatief , maar voor de rest is hij sUper, heel stil, heel wendbaar met de grote wielen, het smartsysteem werkt goed. doordat hij zo stil is, hebben onze honden er geen schrik meer van en kan ik ze met het kleine borsteltje ook gewoon stofzuigen, nog minder haar en rommel in huis, allemaal in de stofzuiger

Pluspunten

• stil
  • weegt bijna niets
  • lange draad dus groot bereik
  • smart stofzuigen

Minpunten

• borsteltje dat bevestigd wordt op de stang

delphine 12-10-2020

Wauw topstofzuiger !

Geschreven voor: AEG VX82-1-2MG

Bij het uitpakken van de stofzuiger AEG VX82-1-2MG was ik al direct aangenaam verrast door de lichte stofzuiger en het gemak deze te hanteren aan de grote handgreep. Je neemt de stofzuiger makkelijk in je ene hand terwijl je stofzuigt met de andere hand. Doordat hij zo licht is vormt dat geen enkel probleem.
Bij het eerste gebruik dacht ik eerst dat de stofzuiger niet aanstond want je hoort deze werkelijk niet. Ik heb nog nooit zo een stille stofzuiger gehad. Dit is zeer handig want vroeger kon/mocht ik op bepaalde momenten geen lawaai maken bvb bij het studeren van de kinderen, naar de koers kijken van mijn man, … en nu kan dit dus perfect en hoef ik het stofzuigen niet meer uit te stellen.
De stofzuiger is ook heel wendbaar door de grote rubberen wielen en gaat vlot over de verschillende ondergronden die ik in huis heb. Parket, vloer of langharige tapijten de AEG VX82-1-2MG verslaat alles!
Ook het extra lange snoer is een pluspunt. Nu hoef je niet met verlengdraden te werken of tussendoor het snoer te versteken.
Ik had eventjes moeite met het 3-in-1 mondstuk, toen ik om de wagen te stofzuigen een kleiner mondstuk nodig had dan voor de vloeren, maar uiteindelijk door het bekijken van de handleiding heb ik het gevonden.
Ik was al eventjes op zoek naar een stofzuiger die echt goed zuigt en mijn langharige tapijten of aardetapijten (na het voetballen van de kinderen) in de auto de baas kan in 1 keer en met deze AEG VX82-1-2MG heb ik die eindelijk gevonden. Topstofzuiger die EINDELIJK doet wat een stofzuiger moet doen en aan een betaalbare prijs. Ik ben fan !

Pluspunten

• heel stil
  • zeer krachtig
  • gaat vlot over alle ondergronden
  • licht om op te tillen en handig handvat

Bianca Hitz 11-10-2020

Super fijne stofzuiger

Geschreven voor: AEG VX82-1-2MG

Deze stofzuiger is zeer praktisch, stil en wendbaar. Zelfs wanneer de kinderen tv kijken kan ik gaan stofzuigen zonder dat hun er last van zouden hebben. Mijn zoon met autisme stopt zijn vingers niet meer in zn oren en dat is wel echt een fijne revolutie hier in huis.
De zuigkracht is echt verbazingwekkend goed! En wanneer ik bij de voordeur de mat zuig dan past hij zelf de zuigkracht aan zonder dat ik daar iets voor hoef te doen.
De stofzuiger zelf is licht in gewicht en heel wendbaar. En nog echt een groot voordeel is het snoer, waar ik normaal 2 contactpunten moest gebruiken red ik nu elke verdieping in één keer een hoef ik tussendoor niet te wisselen.
Ik ben echt blij met deze stofzuiger! Echt een uitkomst voor ons huishouden.

Pluspunten

• Super stil
  • Licht van gewicht
  • Wendbaar
  • Lang snoer
  • Goede zuigkracht

Minpunten

• Accessoireshouder en de plaats daarvan